Proces analize činjenica je kompleksan, a razumevanje tržišta je proces na kojem morate raditi pre nego što do krize dođe. Već sam pisala da se odnos sa blogerima gradi godinama i daleko pre nego li vam zatrebaju saborci, prijatelji i ljudi sa kojima možete komunicirati o problemu koji eventualno nastane.

Trivit je međutim ignorisao problem, pokušao da omalovaži blogerku čiji je post bio samo okidač, a nikako ne i uzrok krize i nastavio da neorganizovano i haotično reaguje dublje i trajnije uvaljujući se u blato… do ovog dana nezauzevši proaktivan stav. Takav stav je u praksi kriznog komuniciranja najpogubniji, a posledice su i finasijske i tržišne, o reputacionim da i ne govorim.

Na kraju opisa ovog slučaja dodaću samo još jedan detalj –> jasna naznaka krize, koja Trivit već košta milione, pojavila se još u julu. Tada je Tanja na stranici MOO bloga na fejsbuku objavila prvi post ovom slučaju –> nakon kojeg je slučaj prijavila  inspekcijama –> a o kojem će detaljnije pisati tek za 3 meseca na svom blogu kada dobije odgovor inspekcije (Trivit već bio posećen, dakle)–> koji će tada (nakon 90 dana!) biti okidač ove krizne situacije… ali to Trivit nije pratio, video ili je jednostavno ignorisao. Eto koliko znači da pratite, pripremate se i budete proaktivni. Svaki post i glas je važan! Ne shvatajte mreže olako. Bakćanje slatkastim „dobro jutro najbolji fanovi na svetu, baš vas volimo“ GIF-ovima vam neće doneti mnogo, a ignorisanje suštine vam može uzeti sve.

Opširnije: http://draganadjermanovic.com